اخبار انجمن

به پایان آمدیم دفتر حکایت همچنان باقیست

تاریخ : 1401/12/28

چهل و سومین جلسه هیئت مدیره در سال 1401 امروز به تاریخ 28 اسفند ماه  با حضور تمام اعضای هیئت مدیره وبازرسین در محل انجمن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی انجمن، طی نشست مشترک با طرف ترکمنی در مشهد رد روز های گذشته تواقفات مثمر ثمری مصوب گردیده است وامید است با همت دو طرف این توافقات جامه عمل بپوشد.
از جمله توافقات صورت گرفته می توان به ارائه فهرست پارکینگ های ایمن در ترکمنستان، مشخص نمودن پرداخت های قانونی، کاهش زمان دریافت روادید به 15 روز و... اشاره نمود.
درابتدای جلسه نامه ارسالی از سازمان راهداری با موضوع مصادیق موارد قوه قهریه (فورس ماژور) و مواردی که عدم ورود کالاعمدی نیست موضوع تبصره بند(الف) ماده (2)اصلاحی قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که طی تصویب نامه معاون اول رئیس جمهور ابلاغ گردیده قرائت و مقرر شد به کلیه شرکت ها بخشنامه شود.
در ادامه نامه ارسالی از انجمن حمل ونقل بین المللی ایران در مورد تعرفه فورواردری قرائت و مقرر گردید به کلیه شرکت ها بخشنامه شود.
در پایان اعضای هیئت مدیره با مرور سالی که گذشت مسائل و مواردی که در سال آینده لازم است در دستور کار هیئت مدیره برای اصلاح و بهبود وضعیت ترانزیت قرار گیرد را نیز مورد  بررسی قرار دادند، همچنین خاطر نشان کردند سال پیش رو باید بدنبال تلاش و پویایی بیشتر در انجمن و صنف باشیم.
همچنین اعضای هیئت مدیره در خاتمه پیشاپیش سال 1402 را به صنف بزرگ حمل ونقل بین المللی استان تبریک و تهنیت گفتند.