اخبار انجمن

تنها یک روز مانده به مجمع

تاریخ : 1401/03/09

نهمین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی روز گذشته به تاریخ 8 خرداد ماه 1401 با حضور تمام اعضای هیئت مدیره و بازرسین در محل انجمن برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی انجمن، 11 خرداد ماه سال جاری مجمع عمومی عادی انجمن در محل سالن اجتماعات انجمن راس ساعت 16:30 برگزار خواهد شد، از کلیه شرکت ها خواهشمندیم به منظور نظم جلسه راس ساعت  مقرر حضور بهم رسانند. 
در ابتدای جلسه نامه ارسالی از دفتر نمایندگی وزارت خارجه  استان خراسان رضوی مبنی بر تشکیل کمیته مشترک کنسولی ایران و ترکمنستان قرائت و مقرر شد نامه ارسالی به کمیته ترانزیت ارجاع شود تا با مشورت اعضای انجمن و فعالان مسیر ترکمنستان نقطه نظرات این انجمن جهت بهر برداری در کمیته مشترک کنسولی جمع آوری و ارسال گردد.
در ادامه نامه صورت جلسه تسهیل و تسریع فرآیند های عبور و مرور از پایانه مرزی میلک مربوط به جلسه تاریخ 27 اردیبهشت 1401  که در زاهدان برگزار شده بود از اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان  قرائت شد و مقرر گردید وضعیت پایانه مرزی میلک با توجه به صورت جلسه بررسی شود و مواردی که اجرا نشده اعلام شود.
همچنین در ادامه نامه ارسالی از دفتر نمایندگی وزارت خارجه مبنی بر معرفی شرکتهای فعال در ترانزیت قالی  قرائت و مقرر شد کمیته ترانزیت انجمن بررسی نماید.
در پایان مسائل مربوط به قرارد داد های بیمه ای و مالی انجمن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.