اخبار انجمن

مرز میلک اگر عادی شد عجیب است

تاریخ : 1400/11/18

چهل و دومین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل بین المللی استان خراسان رضوی شب گذشته به تاریخ ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ با حضورهمه ی اعضای هیئت مدیره و بازرسین در محل انجمن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، متاسفانه مشکلات مرز میلک پس از هفته ها و ماه ها علی رغم پیگیری ها از طرف انجمن همچنان پابر جاست.
مرزمیلک بعد ازدوغارون دومین مرز پرتردد با کشور افغانستان است، اما مشکلاتی همچون توقف کامیون ها, نبود ناوگان افغانی جهت حمل کالا در بندر و عدم عزم جدی برای عبور کامیون ها از مرز باعث ایجاد مشکلات زیادی برای شرکتهای حمل و نقل گردیده است وبا عث افزایش هزینه ترانزیت شده است، انجمن خراسان وضعیت میلک را به صورت روزانه بررسی کرده و با توجه به بی توجهی مسئولین پای کار تصمیم گرفته مشکل را به صورت حضوری حل کند ،هر چند همیشه شاهدیم که مرز میلک حتی هفته ای عادی نبوده، بر این اساس مقرر شد تنی چند از هیئت مدیره به منظور بررسی و حل مشکلات عازم سیستان شوند.
همچنین دراین جلسه نامه ارسالی از دفتر ترانزیت سازمان راهداری مبنی براستعلام نظر بر معیار ها، مولفه ها و موازین صدور روادید برای رانندگان خارجی متردد به قلمرو کشور قرائت و مقرر به کلیه شرکتها بخشنامه شود.
در ادامه هیئت مدیره به بررسی سوابق اجرائی متقاضیان آزمون تاسیس پرداختند همچنین مقرر گردید در روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه این بررسی ادامه یابد.