خبر عمومی

کشتیرانی جمهوری اسلامی رکورد بندر اینچئون کره را جابه جا کرد

تاریخ : 1396/08/03

مدیرعامل شرکت حمل و نقل کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: شرکت حمل و نقل کانتینری رکورد عملیات کانتینری بندر اینچئون کره جنوبی را جابه جا کرد.
کاپیتان حمزه کشاورز در گفتگو با خبرنگار مانا با اعلام این خبر اظهار داشت: شرکت حمل و نقل کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با عملکرد سه هزار و پانصد(3500)TEU کانتینر در بندر اینچئون کره جنوبی رکورد عملیات کانتینر در این بندر را جابه جا کرد.
به گفته این مقام مسئول، رکورد بدست آمده در پی روند رو به رشد عملیات شرکت حمل و نقل کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بنادر مختلف دنیا بوده است.
کشاورز در این باره افزود: مقامات بندر اینچئون کره جنوبی طی لوح یادبودی که به مقامات کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران حاضر در این بندر اهدا شد رکورد فوق را ثبت و ضبط کردند.
مدیرعامل شرکت حمل و نقل کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران همچنین اعلام کرد: در ارتباط با توسعه عملیات فیدری مذاکراتی با دو شرکت فیدر اکسپرس وSM LINE صورت داده ایم که طی آن دو شرکت فوق ضمن ابراز علاقه نسبت به مشارکت در فیدر کانتینر با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این باره اعلام آمادگی کردند.

منبع:خبرگزاری مانا 3 آبان 96