اخبار انجمن

شهادت سردار پرافتخار قاسم سلیمانی بزنگاه تاریخی است

تاریخ : 1398/10/16


سی و دومین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی شب گذشته به تاریخ 15 دی ماه 98 با حضور تمام اعضا و بازرسین در محل انجمن بر گزارشد .
به گزارش روابط عمومی شهادت سردار پر افتخارسپهبد قاسم سلیمانی بزنگاه تاریخی برای امت اسلامی است و هیئت مدیره انجمن با بیان تسلیت در خواست خود برای پاسخی سخت به این عمل نابخردانه را اعلام نمودند .
د رادامه نامه ارسالی از انجمن نیمروز مبنی بر مرجوعی تعداد 15 دستگاه کامیون افغانی که نرخ مصوب انجمن را رعایت نکرده بودند در خواست لغو ممنوعیت بخشنامه فوق نموده و تضمین کرد که در صورت تخلف مجدد تمامی تبعات ان متوجه شرکت های حمل و نقل خواهد بود .هیئت مدیره نیز پس از بحث وبررسی با توجه به ضمانت انجمن نیمروز لغو ممنوعیت را طی نامه ای اعلام کرد و تاکید کرد در صورت بروز مجدد این تخلف تبعات آن متوجه شرکت های حمل خواهد بود .
همچنین در ادامه نامه ارسالی ازاداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای مبنی برعدم اجرائی شدن طرح واردات کامیون های کارکرده در سال جاری قرائت و جهت اطلاع به سمع و نظر هیئت مدیره رسید .
همچنین در ادامه جلسه با توجه به نامه ارسالی از مدیر کل دفتر ترانزیت مبنی بر برگزاری نشست مشترک با طرف افغانی در پایانه مرزی میلک مقرر شد دو تن از هیئت مدیره به نمایندگی از انجمن در این نشست شرکت نمایند .