خبر عمومی

بهره‌برداری صحیح از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش ترانزیت هرمزگان

تاریخ : 1395/10/23


مدیرکل دفترترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تاکید کرد: بهره‌برداری درست و به‌موقع از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش ترانزیت هرمزگان در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدجواد عطرچیان شامگاه چهارشنبه در جلسه‌ای با اعضای انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی در بندرعباس اظهار داشت: با توجه به موقعیت راهبردی و ترانزیتی کشور، می‌توان فرصت‌ها و مزیت‌های بسیاری را برای ترانزیت کشور در نظر گرفت.

وی ادامه داد: بهره‌برداری درست و به‌موقع از فرصت‌ها و همچنین انجام سرمایه‌گذاری لازم و تبلیغات گسترده هم‌زمان می‌تواند در بهره‌برداری اثربخش از موقعیت جغرافیایی و منحصربه‌فرد ترانزیتی کشور مؤثر باشد.

مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای کشور خاطرنشان کرد: نحوه بهره‌برداری از این مزیت‌ها و فرصت‌ها و برقراری ارتباط حمل و نقلی با کشورهای هدف می‌تواند نقش برجسته‌ای در تسهیل تجارت میان آسیا و اروپا و کشورهای منطقه و توسعه ترانزیت ایفا نماید.

به گزارش فارس، عطرچیان جهت رفاه حال بهره‌برداران از ترانزیت استان هرمزگان، دستور پیگیری و احداث پارکینگ ناوگان ترانزیتی با مشارکت بخش خصوصی و صنف بین‌المللی صادر کرد.

در ادامه این سفر، عطرچیان از روند کار و صدور پروانه ترانزیتی در استان و دفتر نمایندگی انجمن شرکت‌های حمل و نقلی ترانزیت بازدید و

.رهنمودهای لازم جهت بهبود در تسهیل امور مربوط به مخاطبان این بخش را ارائه کرد.

تین نیوز

23 دیماه 1395