اخبار انجمن

تقاضای شرکت در امری خیر

تاریخ : 1397/11/24

تقاضای شرکت در امری خیر
چهل و پنجمین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی شب گذشته به تاریخ 23 بهمن ماه سال جاری با حضور تمام اعضا و بازرسین و در محل انجمن برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی انجمن پیرو هماهنگی انجام شده از سوی سازمان رهداری و حمل ونقل جاده ای از تمام اعضای انجمن و مدیران تقاضا داریم برای اهدای خون د رتاریخ 28 آذر ماه 97 بین ساعت 9 تا 13 در سازمان راهداری حاضر شوند ،تا با اهدای خون خود به هموطنان، در این امر خدا پسندانه شرکت نمایند .
در ابتدای جلسه نامه ارسالی از انجمن ایران مبنی بر جلوگیری از قاچاق مواد مخدر که پیشنهاد شده بود که محمولات ضایعات فلزی و لوازم یدکی تنها از مرز دوغارون خروج شود قرائت و بر این اساس هیئت مدیره با توجه به اطلاعاتی که مبنی بر عدم اجازه خروج این چنین محمولاتی از مرز دوغارون دارد ، مقرر شد پیشنهادات خود را به انجمن ایران ارسال نمایند.
درادامه جلسه نامه مربوط به سازمان بنادر استان سیستان بلوچستان مبنی بر دعوت به حضور در همایش روز چابهار قرائت و مقرر شد احدی از اعضای هیئت مدیره در این جلسه حضور پیدا نماید.
همچنین درادامه جلسه نامه ارسالی از دفتر ترانزیت سازمان راهداری مبنی بر ضرورت بهره برداری از ظرفیت کشتی های رو- رو در دریای خزر پیرو توافق نامه صورت گرفته با مسئولین قزاقستانی در آبان ماه سال جاری قرائت و مقرر شد انجمن خراسان مدیران فعال در این حوزه را نهایت تا پایان بهمن ماه معرفی نماید برای پیگیری امور مربوط و همچنین نظرات وپیشنهادات خود را ارسال نمایند .