اخبار انجمن

برگزاری اولین نشست مشترک انجمن های استانی حمل ونقل بین المللی به میزبانی انجمن خراسان

تاریخ : 1396/09/07


سی امین جلسه هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی شب گذشته مورخ 5 آذر ماه سال جاری با حضور حداکثر اعضا و بازرسین در محل انجمن برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته صورت جلسه ای مربوط به کمیته مشترک با انجمن خراسان را که ماه گذشته در تهران برگزار گردید ارائه داده است که مقرر گردید مورد بررسی قرار گرفته و تایید گردد .
در ادامه با توجه اینکه مراسم افتتاح فاز اول بندر چابهار در هفته آتی است ،مقرررشد سه نفر از اعضای هیات مدیره بنا ببه دعوت صورت گرفته در این مراسم شرکت نمایند .
همچنین هفته آینده اجلاسی مربوط به تدوین برنامه راهبردی فی ما بین جمهوری اسلامی ایران و افغانستان از تاریخ 11 آذر ماه به مدت سه روز برگزار میگردد و کقرر شده است که یکی از اعضای هیات مدیره به عنوان نماینده انجمن و بخش خصوصی دراین مراسم شرکت نماید .
در ادامه نیز در مورد مراسم نهم آذر ماه که انجمن صنفی میزبان انجمن های استانی حمل ونقل بین المللی کشور می باشد برای هماهنگی و اتحاد بیشتر، موارد مورد نیاز بررسی گردید .