خبر عمومی

مديرعامل راه آهن تاکید کرد : ضرورت تکميل پروژه ها و طرحهاي مهم ريلي با استفاده از منابع موجود

تاریخ :
07/09/1390-13:50) مديرعامل راه آهن در جلسه شوراي مديران کل ستادي بر پيگيري پروژه هاي در دست احداث و برنامه هاي آينده راه آهن تاکيد کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني راه آهن جمهوري اسلامي ايران، عبدالعلي صاحب محمدي در اين نشست که روز گذشته با حضور اعضاي هيات مديره و جمعي از مديران کل برگزار شد، تکميل پروژه هاي در دست اجرا را از اولويت هاي راه آهن برشمرد.

وي سپس با استماع گزارش هاي هفتگي مديران کل، از آنان خواست شاخص رشد پروژه هاي در دست احداث از سوي مجريان اين پروژه ها را ارايه دهند.

معاون وزير راه و شهرسازي با تاکيد بر ارتقاي اهداف سازماني اظهار داشت: تمام ساختارها بايد از قبل تعريف شده و مشخص باشند تا در جهت تکميل پروژه ها و ارتقاي بيشتر ايمني گام هاي اساسي برداشته شود.

صاحب محمدي با بيان اينکه مديران موظفند نسبت به پيگيري پروژه ها احساس مسئوليت داشته باشند، گفت: تمام مسايل و مشکلات بايد در اين جلسات مطرح شود تا با همفکري و برنامه ريزي، بتوان به اهداف از پيش تعيين شده دست يافت.

رئيس هيات مديره راه آهن پيگيري موضوعاتي همچون اوراق مشارکت را خواستار شد و افزود: بايستي با آگاهي از نيازها و امور مربوط به پروژه ها، در راستاي رفع مشکلات گام برداشت.


منبع : پایگاه اطلاع رسانی راه آهن جمهوری اسلامی

همچنين در اين نشست، از طريق ويدئو کنفرانس پروژه هاي مصوب سه دوره سفرهاي استاني هيات دولت به ناحيه شمالشرق مورد پيگيري قرار گرفت.