اخبار انجمن

هیئت مدیره برای تعامل با گمرک عازم تهران خواهند شد

تاریخ : 1399/10/30


سی و نهمین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل بین المللی استان خراسان رضوی شب گذشته به تاریخ 29 دی ماه 99 با حضور حداکثر اعضا در محل انجمن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی انجمن، هیئت مدیره انجمن طی نشستی مشترک به منظور تعامل و بیان نقطه نظرات و پیشنهادات، شنبه 4 بهمن ماه عازم دفتر مدیر کل نظارت بر ترانزیت گمرک ایران خواهند شد.
در ابتدای جلسه صورت جلسه ارسالی مربوط به نشست مشترک با بخش دولتی ولایت هرات که چندی پیش به میزبانی استانداری خراسان در محل هتل پردیسان برگزار گردید قرائت شد و مقرر گردید موارد حمل ونقلی مربوط به نشست بررسی و نقطه نظرات انجمن ارسال گردد .
در ادامه نامه ارسالی مربوط به صورت جلسه کمیسیون فرعی شورای هماهنگی ترابری قرائت و به سمع و نظر اعضای هیئت مدیره رسید .
در ادامه نامه ارسالی از دفتر نمایندگی وزرات خارجه مربوط به عوارض دریافتی بین طرف ایرانی و افغانی و اعلام آمادگی مبنی بر حذف عوارض متقابل قرائت گردید .
همچنین در ادامه جلسه نامه ای دیگر از وزارت خارجه مبنی بر گزارش وضعیت مرز های مشترک با ترکمنستان از زمان بازگشائی تا کنون قرائت و مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
در پایان با توجه به دعوت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از رئیس هیئت مدیره انجمن مبنی بر حضور در برنامه زنده تلویزیون با حضور مسئولین سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای مقرر گردید اطلاعات و گزارشات لازم جهت حضور در جلسه جمع آوری شود و زمان پخش برنامه تلویزیونی متعاقبا اعلام گردد.