خبر عمومی

کرباسیان: مسیر رو به پیشرفت در گمرک ادامه یابد

تاریخ : 1396/06/26

|

مراسم معارفه فرود عسگری به عنوان رییس کل جدید گمرک جمهوری اسلامی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
کرباسیان: مسیر رو به پیشرفت در گمرک ادامه یابد

مراسم معارفه فرود عسگری به عنوان رییس کل جدید گمرک جمهوری اسلامی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مسعود کرباسیان در این مراسم، با اشاره به دستآوردهای چشمگیر گمرک در دولت یازدهم و بیان اینکه این موفقیت ها مرهون زحمات شبانه روزی مدیران و کارکنان این سازمان در اقصی نقاط کشور بوده است، تاکید کرد: توقع من این است که این مسیر رو به پیشرفت در گمرک در دوره جدید هم با قدرت دنبال شود.
وزیر اقتصاد با اشاره به برخی مقدمات قانونی فراهم آمده به منظور تسهیل فعالیت های گمرک ایران و دستآوردهای پیشین از جمله پیاده سازی پنجره تجارت فرامرزی و امکان رصد برخط اقدامات انجام شده توسط دستگاه های همکار در فرآیند ورود و صدور کالا تصریح کرد: وظیفه مدیریت جدید مجموعه گمرک، علاوه بر تداوم رویه موفق پیشین، انجام برخی کارهای ناتمام از جمله بحث استقرار دستگاه های ایکس ری در مبادی ورودی و خروجی است که تا پایان امسال باید 18 دستگاه جدید به مجموعه دستگاه های موجود اضافه شود.
وی با بیان اینکه قول های داده شده به مردم در خصوص گمرک، باید عملی شود، تاکید کرد: بحث تحقق درآمدهای پیش بینی شده، امسال بسیار جدی است و با هدایت و نظارت صحیح، باید حتما به انجام برسد.
کرباسیان ادامه داد: گمرک جمهوری اسلامی در برخورد با تخلفات، مسیری را طی کرده است که باید با شدت و جدیت دنبال شود.
همچنین مراسم تکریم ومعارفه آقایان محمد شرفشاهی و مهدی قدمی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد با حضور کرباسیان و مدیران ارشد وزارت اقتصاد برگزار شد.


منبع: خبرگزاری صداوسیما