اخبار انجمن

جلسه مشترک گمرک با مسئولین افغانی گمرک اسلام قلعه

تاریخ : 1397/09/19


سی وششمین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی شب گذشته مورخ 18 آذرماه 97 با حضور تمام اعضا و بازرسین در محل انجمن برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی انجمن ناظر گمرکات استان خراسان رضوی خواستار جلسه ای مشترک با مسئولین گمرک افغانستان با حضور مرزبانی و مدیران شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی در محل گمرک اسلام قلعه شد.
در ابتدای جلسه نامه ارسالی از سوی گمرکات استان خراسان رضوی با موضوع برگزاری جلسه مشترک برای حل مشکلات رانندگان ترانزیتی در گمرک اسلام قلعه با حضور مسئولین گمرک افغانستان که به وزارت خارجه ارسال شده بود قرائت گردید .
در ادامه جلسه نامه ای قرائت شد با مضمون حمایت اتاق بازرگانی استان مبنی بر استقرار شعبه ای از شواری حل اختلاف در محل انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی به عنوان کمیته اختصاصی حملونقل برای دادگستری استان خراسان که مقرر شد تا انجمن پیگیر این موضوع باشد .
همچنین در ادامه جلسه نامه از سوی وزارت خارجه در خصوص مشکلات حمل ونقل شرکت ها و رانندگان ایرانی در اقلیم کردستان عراق همراه با راه کارهای چیشنهادی قرائت و مقرر شد تا به شرکت ها بخشنامه شود .
در ادامه جلسه صورت جلسه مصوب در پایانه مرزی لطف اباد در جلسه مشترک گمرک و انجمن خراسان قرائت و مقررشد به شرکت ها بخشنامه شود .