اخبار انجمن

توسط هیات مدیره بررسی شد : تعیین تکلیف شرکت ره آوران به درخواست سهامداران

تاریخ : 1397/04/12


یازدهمین جلسه هیات مدیره انجمن روز گذشته مورخ 10 تیر ماه 97 با حضور تمام هیات مدیره و بازرسین در محل انجمن برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی انجمن، نظر به درخواست تعداد زیادی از سهام داران شرکت ره آوران مبنی بر تعیین تکلیف شدن وضعیت شرکت ره آوران ، در این جلسه هیات مدیره شرکت ره آوران به دعوت انجمن در جلسه حضور پیدا کردند .
در ابتدای جلسه با توجه به اینکه انجمن مسئول تایید صلاحیت متقاضیان شرکت درآزمون تاسیس شرکت ها گردیده است از متقاضیانی که مدارکشان تکمیل شده بود ،مصاحبه گرفته شد تا میزان توانمندی وسطح اطلاعات آنها سنجیده شود .
در ادامه جلسه با توجه به حضور هیات مدیره شرکت ره آوران بنا به درخواست تعداد زیادی از سهامدارن و تقاضای تعیین تکلیف وضعیت فعلی این شرکت ، منابع مالی و امتیاز های این شرکت ، هیات مدیره ره آوران تصمیم به حسابرسی قانونی و جمع آوری اسناد و دفاتر شرکت در حداقل زمان ممکن نمودند تا گزارشی جامع از وضعیت شرکت به سهام داران ارائه نمایند .
در ادامه جلسه نامه سازمان مبنی بر ضرورت رعایت آئین نامه حمل ومواد خطر ناک قرائت و مقرر شد به شرکت ها بخشنامه شود .
همچنین در ادامه جلسه در خصوص تصمیم ایران در مورد عدم ورود ناوگان باری ترکمن به ایران به منظور حمایت از ناوگان داخلی نیز مورد بررسی قرار گرفت ومعایب و محاسن این تصمیم نیز بررسی شد تا در جلسه کمیته ترانزیت استانی که امروز در محل استانداری برگزار میگردد تصمیم مناسبی اتخاذ گردد .
در ادامه مسائل مالی و بیمه ای انجمن مورد بررسی قرار گرفت .