خبر عمومی

آماده‌سازی زمینه اجرای تفاهم های اتاق مشترک ایران و ترکمنستان

تاریخ : 1397/01/07

رئیس اتاق مشترک ایران و ترکمنستان خبر داد

رئیس اتاق مشترک ایران و ترکمنستان از انعقاد تفاهم‌نامه بین اتاق مشترک ایران و ترکمنستان و شورای مشترک ترکمنستان و ایران طی روزهای پایانی سال 96 خبر داد.

06 فروردین 1397
کد خبر : 12803
نسخه چاپی
اشتراک گذاری
رئیس اتاق مشترک ایران و ترکمنستان از انعقاد تفاهم‌نامه بین اتاق مشترک ایران و ترکمنستان و شورای مشترک ترکمنستان و ایران طی روزهای پایانی سال 96 خبر داد.
پایگاه خبری اتاق ایران


حل مشکلات بیمه‌ای کارفرمایان نیاز به حمایت دارد
18 بهمن 1396

رشد 92 درصدی صادرات خراسان شمالی در سال جاری
10 بهمن 1396
رئیس‌جمهور طی روزهای ششم تا نهم فروردین‌ماه سال 97 به ترکمنستان سفر می‌کند. هم‌زمان با این سفر همایش تجاری ایران– ترکمنستان نیز برگزار می‌شود.

محمد صمدی، رئیس اتاق مشترک ایران و ترکمنستان ضمن اشاره به سفر رئیس‌جمهور به ترکمنستان و حضور هیاتی از اتاق مشترک به همراه ایشان گفت: قرار است طی این سفر زمینه اجرایی شدن تفاهمات قبلی اتاق مشترک ایران و ترکمنستان و شورای مشترک ترکمنستان و ایران بررسی شود.

صمدی تشریح کرد: هیاتی از اتاق مشترک به همراه تعدادی از کارشناسان دولتی به‌منظور بررسی اسناد همکاری دوجانبه با ترکمنستان 25 الی 28 اسفند 96 به عشق‌آباد پایتخت ترکمنستان سفر کرد و حال قرار است نتایج حاصل از مذاکرات انجام شده در سفر رئیس‌جمهور ایران به ترکمنستان مورد بررسی قرار گیرد.

بر اساس اظهارات این فعال اقتصادی تفاهم‌نامه اتاق مشترک ایران و ترکمنستان و شورای مشترک ترکمنستان و ایران در زمینه‌های مختلف اقتصادی، برگزاری سمینارها، همایش‌ها، اعزام و پذیرش هیات های تجاری و بازاریابی، برگزاری نمایشگاه و سرمایه‌گذاری‌های مشترک در حوزه‌های مختلف تولیدی و غیره است

منبع :اتاق بازرگانی صنایع ،معادن و کشاورزی ایران مورخ 7 فروردین ماه 97